något main jag hittade på broders blogg



Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
haha neej jag ska bara träffa ett par kompisar i sthlm, som jag träffar då och då...

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja, självklart, fast de blir nog ingen lång fika... (sanning fan hahaha, alltid bråttom)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ja, men det är okej. Lite ont bara. Vad gör du? (hahahahha)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
ring mig

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
eller njaa...lite tidigare kanske , får nog sluta tidigare...

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vadå? (hahahhaha sant också)


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Detta måste vara årets sms. ska spara för evigt!! HAHAHAHHAHA OMG

8. Vad vill du höra mest av allt?
Yeees

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
haha merram

10. Din romantiska replik?
:) (hahaha antar att det betyder att jag är oromantisk, så sant!)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
 
Säg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback