men jag SKA

den här dagen har jag tillbringat till största delen i mina tankar i sann "tjej-anda"...de började redan när jag vaknade. jag var helt panikslagen för jag hade mitt livs verkligaste och värsta mardröm.jag fick ligga och bara stirra i taket i fera minuter för att lugna ned mej och fatta att det inte va på riktigt!...helt sjukt, hur verkligt vissa saker kan kännas!...dessutom andra mardrömen i rad...hmmm...


iallafall så hade jag tänkt städa, laga mat och träna innan jobbet, men det blev ett stoooort main då min lägenhet våldgästades av två kära vänner (som inte ens känner varandra, vilka är oddsen att dom ska komma samtidigt:P?) iallafall så , när den första av dem kom genom dörren la jag fram min standard-ursäkts-replik:
-"kom in...alltså jag håller på att städa, det är därför det är lite stökigt..."
det var just här jag kom på att det var just min standard replik när han bara ler och säger:
-" jonna jag tror inte jag har kommit tilll dej EN enda gång utan att du har sagt sådär...."


hahahah...DOH!...jag i ett nötskal. mañana cariño......

aja nu ska man väl sova, jobb imorn. hasta luueegooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback