if u aint got no money take your brooke ass home...

en nära vän till mej är vääääldigt pank föör tillfället. haha  ,kanske man kan säga för vem har inte varit det någon gång?....saken är den att min vän är inte van vid att vara pank då han är väääldigt bortskämd.... så när jag hängde med honom idag gick mer än halva tiden åt tilll att han tänkte högt om hur han skulle kunna tjäna mera pengar.

droppen kom endå senare på kvällen när jag satte mig vid datorn. han är inloggad:

han: - Jonna, om jag var en manlig hora, skulle du kunna tänka dej att köpa mej då? alltså rent hypotetiskt?
jag: - vaaaaaaaa hahahha vad snackar du om?
han: - alltså jag funderar på sätt att tjäna pengar!
jag : - ööööh isåfalll NEEJ jag skulle inte köpa dej.
han: - ååh fuck it.


loggar ut.


nej jag vet att han kanske inte va seriös, men bara det att han tänkte den där tanken är inte okej!! hahaha

Kommentarer
Postat av: mammaaaaaaa

Jonna det var väl inte min favoritkille.....

2008-10-07 @ 13:59:08
Postat av: jonna

hahahahhaha gissa två gånger mori...

Postat av: Anonym

hahahahhaha gissa två gånger mori...

2008-10-10 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback