de bara kommer liksom..

yeees another saturdaymorning @ work:).... började den med ännu en sån där skön försovning... fattar inte!!...men kom bara 40 minuter sent och drog den här "vadå-kan-jag-rå-för-att -jag-är-singel-och-inte-hittat-någon-karl-som-står-ut-med-mej-och-se-till-så-att-jag-kommer-upp" (uppgiven uppsyn). funkar alltid...   eller ja...

för att gottgöra mina kollegor gick jag direkt och dukade upp fikavagnen och drog ut den till dom.
jobbarkompis: -"nej men ååååh...du är ju en pärla...finns det något mer man kan önska sig en lördagsmorgon?"
jag: "-eeh...ja jag kan komma på minst 5 till saker såhär på rak arm men jag är inte säker på att dom är lämpade här..."

vaa?? alltså ibland undrar jag varför jag har en hjärna? jag använder den ju inte förens i efterhand!..hahaha..som igår när jag diskuterade sjukhusängarna med en patient:
hon: -"ja jag är ju förstås van vid min säng hemma, det är en sån här märkessäng, jääätteskön!"
jag: -"vadå en hästens?"
hon: -"neeej...alltså vi hade en hästens förut men den nötte vi ut"
jag:- "-ojojojdå..bra jobbat! nöta ut en hästens! då fick ni ligga i.."

jo,jag använde exakt det tonfallet. i samma sekund slog det mej att sånna skämt kanske inte är lämpade för 80 åriga damer som precis haft hjärtinfarkt..... men de bara kom!!! hahaha vad kan jag säga; i like to talk:)

jaja om man ska va positiv (vilket jag gör mitt bästa för att vara nuförtiden), så kan man ju se det som att jag är en spontan och öppen person....eller nått...!....doh.

Kommentarer
Postat av: anna

haha, det händer så sjuka saker i din vardag jonna! jag funderar starkt på att börja stalka dig med en filmkamera och sedn sälja den till tv3 som dokumentär så jag får ihop lite cash!


Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback