sorry...maaaa bad..again.

jag har just upptäckt ännu en av mina dåliga sidor (yeees belive or not, jag har sånna med!).... de konstiga med dåliga sidor är att det kan vara sidor man trodde var bra....om ni fattar vad jag menar?

som till exempel i detta fall då; jag är helt sjukt...hmm vad säger man...motsatsen till långsint? kortsint? olångsint?...jaja ni fattar poängen. när jag blir arg på någon kan jag flippa ur totalt, och sen nästan redan nästa dag ha glömt bort hela incidenten, och varför jag kände som jag gjorde. (tja i vissa fall tar de kanske lite längre tid men ändå..)

jag har alltid trott att detta är något positivt; jag är en god, förlåtande, snäll, människa blablabla. men plötsligt slog det mej vilket bullshit det är. jag är bara svag, det är vad jag är. kan inte stå på mej..? för detta leder ju såklart till att jag i vissa fall förlåter människor som kanske inte riktigt förtjänar att bli förlätna (förlåtna, förlätna..vad heter de?! ..aja iallfall).... eller finns det människor som inte förtjänar att bli förlåtna? ska jag vara ärlig tror jag ju inte det.... a ni ser , here i go again...men okej om vi säger så här då: alla människor förtjänar att bli förlåtna (för alla gör ju misstag, inte sant?), men alla förtjänar inte att få veta att dom  har blivit förlåtna.... om ni är med på min poäng här?? ajajaj nu blev de såhär djupt igen. ingen orkar. men för att förenkla det för vissa av er kan jag ju säga "hetsanivpump"...aper fattar.

men... (tony irving aktigt uttal)....nu är det dock en person jag glömmer att förlåta eftersom jag är så upptagen med att förlåta alla andra...nämligen...(trumvirvel)...mig själv. och det mina vänner är, om något, ett oförlåtligt misstag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback