still going strong

tjooho...work work work. här sitter jag på arbetstid.....

ska snart GÅ hem (jo, fan skönt) med min krigarmusik på högsta volym i öronen (ohh yees i still need it badly). kvällens låtar blir nog :

beyonce - irreplacable
ciara - like a boy


så kan jag traska runt och vara sådär skönt arg=)... i like. nee inte mkt mer å säga nu måste jobba..

föresten dagens:

jag och camilla går in på household. camilla går fram till kassan:
camilla:" har ni typ askkoppar eller något?"
kassa mannen: "eller något? tjaa..vi har ljusstakar, lampor...."

jag höll på att skratta ihjäl mej. sa nog till killen "vet du hur skön du ÄR? bäst idag"... tre gånger...och de va liksom inte ens kul... doh jag har avslöjat för ännu en människa att jag lever ett meningslöst liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback