ofrivilliga negativa tankar my ass

när de går åt helvete ska man tänka positivt..... jag vet ; sjukt svårt. men man måste.

här i veckan gick det åt helvete för mej. kan man väl säga. då var jag faktiskt sjukt duktig och positiv. (ja kanske inte första timmarna men vi räknar från tolvtimmar efter krashen: då beslöt jag mej för att bara ägna dagen åt saker jag mår bra av.

började med en tripp till gottsunda och sesanit, henne och hennes familj mår man bra av! sen fick hon fläta mitt hår; när man känner sig fin mår man bra.

på bussen från gottsunda ringde jag min alldra bästa anna och vi bästemde att jag skulle komma förbi. Det gjorde jag, så vi lagade mat, umgicks med hennes familj och tog ett glas vin. anna, familjen lagnebratt, mat och vin mår man bra av.

vi fick något ryck och drog ned på stan för att ta oss en drink (allt för att hålla sig sysselsatt va). färgglada drinkar mår man bra av.

fick sedan sms av salsaligan som bad mig att komma till orange och dansa salsa. varför inte tänkte jag. salsa mår man bra av.

jag drog dit och försökte dansa bort lite pain, och umgicks med mina härliga danskompisar/danslärare, innan jag beslöt mig för att börja promenera hemmåt. promenader mår man bra av (eller okej jag ska inte överdriva, bussarna hade slutat gå)

på hemvägen gick jag och tänkte igenom allt. hur duktig jag var som fixade detta så bra. men så slog det mej att det fanns en till sak som jag kom på som man mår bra av som skulle vara liksom gräddet på moset denna dag (NEJ, inte sex era snuskon).... så jag gick in på statoilmacken och köpte ....CHOKLAD såklart, vad annars. choklad, om nått, mår man verkligen bra av.



och det var den dagen. är jag kom hem var jag lycklig och allt var frid och fröjd. main. men jag hade iallafall ägnat dagen åt att vara positivt (vilket innebar att jag hade massa negativa tankar kvar på kontot, så jag kunde ligga och vara negativ heeeela natten, mwaahahaha... DOH! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback