it just wanna try u on

så har ännu några dagar passerat. igår, måndag, började som lite av en otursdag... exempel;
-skulle tvätta, hade tagit fel på datum så snodde någons tvätttid.
-mobilabbonemanget har blivit avstängt för att jag glömt nån fucking räkning.
-jag blev avbruten i min städning av mej själv när jag blev så arg för dessa saker.

...och så blev det bara en ond cirkel.

fick dock till dagen bättre på slutet; blev såklart mycket gladare av dansen, och om inte det var nog fick jag en middag serverad när jag kom hem=) skaffa killkompisar med matlagningsskillz det är ett hett tips från mej, (speciellt om ni suger på det själva..inte för att jag gör de endå) han stod i köket och pysslade som en annan stjärnkock och jag baras tod bredvid och glodde.
-eehm...ska jag...hjälpa till med något?
-eeh...hmm...alltså du kan röra i såsen. det är väl ganska lätt...

5 minuter senare:
-aaaaaaaaaaaah...de kokar, de kokar!! ska de koka såhär mkt??! spring, kom hit!!

jaaa....jag övergav sedan köket och begav mig in i vardagsrummet för att pilla med stereon som hade hakat upp sig. haha när vi insåg att HAN stod och lagade maten som en annan hemmafru och JAG stod och lagade stereon som en händig karl...... blev det en riktig DOOH! hahaha....

iallfall vare fett värt ( på många sätt...kanske inte världens nyttigaste mat men ändå..höhö).


idag har jag sovit, jobbat, hängt med en vän och varit ..impulsiv. man ska följa sina impulser, det tror jag stenhårt på, och något som jag gör ganska flitigt..... fast när jag tänker på de såhär så vetifan om det har funkat så bra hitils..DOH!.....aja det kändes bra då och nu , och de är väl det som räknas?

Kommentarer
Postat av: anna

ja det var därför mitt sms inte kom fram till dig! haha, jag gillar det där med matlagningen och stereon.


Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback