fighter in the night(er) (rimmar och grejer)

det som inte dödar härdar heter det ju. och förmodligen är det väl sant på något konstigt vänster. allt detta som jag själv tragglar mej in i (kom inte på något bättre uttryck), de har väl en mening.... jag är härdad, det är jag. men när ska de paya off då så att säga? åååh men blä jag blir så trött på människor ibland! förstår inte vad man får ut av att såra andra, med flit.... nåja tänker inte skriva något mer om de, har annat och lägga energin på (typ)...

sitter på jobbet nu, jobbar natt. oerhört skönt att få nånting att göra på natten, även om jag just nu mest skulle vilja sova efter gårdagens luleå.... men några liter koffein och jag är på banan igen. tjoho nej ska gå och joina min kära kollega igen, så ska vi väl ta någon till kopp kaffe innan vi traskar runt till patienterna igen! har en skön syrra med mej inatt så de går bra ändå... haha alltid lika kul ...

en sak till:
jag är stark.

Kommentarer
Postat av: anna

jonnnaaaa <3

Postat av: Sofiakristina

Klart du är stark Jonna!

Just keep going!

2008-10-19 @ 20:02:15
URL: http://sofiakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback