dagens: "jag är INTE bitter" - msn edition!

- säger:

sen drar du juh till spain

- säger:

)=

jonna - säger:

jepp

- säger:

fast kul för dig

jonna - säger:

men jag kommer hem ju=)

- säger:

jaa..å jag får komma å hälsa på

jonna - säger:

förhoppningsvis iallfall.... ja de får du göra=)

- säger:

madrid e fint

jonna - säger:

i hope so=)

- säger:

hittar nästan där jag =9

jonna - säger:

hahaha ojdå

- säger:

varit där då två av mina ksier bodde där

jonna - säger:

aha=)

- säger:

mm..

- säger:

fast de e mkt bögar i madrid..så de finns inte så mga killar att ragga på..


Kommentarer
Postat av: anna

haha! konversationen..

Postat av: Joonas

Kommer gärna till madrid om allt stämmer i konversationen!? :)

2008-11-19 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn/Alias - or whatever u like to call yourself:
Borde jag komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

And your shit:

Trackback